piątek, 31 stycznia 2014

Wprowadzenie

Gina trzy lata temu opuściła swoją rodzinną Irlandię, by spełnić marzenia. Teraz jest kobietą sukcesu, znaną i wpływową malarką. Jej obrazy wyceniane są na kilkanaście tysięcy funtów. Aby dopełnić swoją bajkę, przyjmuje oświadczyny zamożnego Harry'ego, znanego producenta filmowego, którego darzy uczuciem.
Dziewczyna informuje przyszłego męża, że musi wrócić na jakiś czas do rodzinnego Mullingar, by spotkać się niewidzianymi przez tyle czasu rodzicami. W rzeczywistości... Gina musi się rozwieść.
Niall Horan, jej miłość z czasów ogólniaka nie chce podpisać jednak dokumentów, ponieważ wciąż kocha swoją żonę. Co więcej, za swój cel postawił sobie odzyskanie jej.



4 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział. <3
    Życzę powodzenia w pisaniu. ;*
    Zapraszam do mnie - http://fuck-everything-im-belieber.bloblo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. musisz mnie koniecznie powiadomić o nowych rozdziałach <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, muszę przyznać, że opis bardzo mi się spodobał. Nie czytałam jeszcze Twojego poprzedniego opowiadania, więc nie wiem czego się spodziewać, ale skoro jest tu Niall to już skradłaś moje serce. Mam nadzieję, że to opowiadanie będzie rzeczywiście inne od pozostałych, tak jak teraz na to liczę.
    Oby 8 luty nadszedł bardzo szybko, bo już nie mogę się doczekać.
    Powodzenia życzę, będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. awwwwwww *_* zapowiada się świetnie już nie mogę się doczekać :D :***

    OdpowiedzUsuń